2011. április 8., péntek

23.fejezet

Sziasztok! Hát itt is lenne a következő fejezet. Mielőtt még leszeditek a fejemet az előző függővég miatt :D Nem is húzom az időtöket. Nem lett hosszú, de gondolom a lényeg megvan :D Jó olvasást! És ha lehet, most 10 db komit kérnék, ugyanis kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy szerintetek milyen lett EZ a fejezet :) 
Puszi, Bella


u.i: NAGYON NAGYON NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT A VILÁG LEGTEHETSÉGESEBB, LEGGYÖNYÖRŰBB SZINÉSZNŐJÉNEK, KRISTEN STEWARTNAK!!! <3 <3 ezzel a fejivel kívánunk neki boldog szülinapot, és reméljük, hogy valami ehhez hasonlóan telik majd a sok kis apróság mellett :P :P

23.fejezet

Kristen szemszög

Ahogy végigdöntött az ágyon, folyamatosan nyakamat szívogatta, közben egyszeregyszer csókot nyomott ajkaimra, én pedig úgy kaptam utánuk, mint az éhes oroszlán a vad után. Egész testemben remegtem, és bizsergett a bőröm, ahol hozzámért. Végig simított oldalam mentén, és pólóm aljához érve, elkezdte azt felfelé tűrni. Én pedig csak feküdtem ott, mint egy darab fa, és hagytam, hogy hagy csináljon azt, amit akar. Feltűrte a pólóm, és én felemelve magam segítettem neki, hogy letudja húzni az egészet. De szégyenlős voltam. Sosem voltam még így pasi előtt, bár hiába látott már hasonló helyzetben, az esetben bikiniben Rob, akkor is. Így hirtelen kezeimmel eltakartam magamat. Rob pedig csak egy féloldalas mosolyt villantott fel.

-Ne takard el magad. Gyönyörű vagy. –mondta szerelmem elfúló hangon.

Én csak lesütöttem a szemem, de kezeimet nem vettem el magamról. Rob tolta fel őket a fejem fölé, és ismét egy csókot nyomott a számra. Ujjaival végig simított melleim között egészen a hasamig, aminek hatására apró libabőrök jelentek meg érintései nyomán. Ajkaival is végigkövette a nyomát, és a hasamat apró puszikkal borította be.

-Tudod Rob, én még senkivel sem voltam ÚGY. –mondtam halkan.
-Örülök, hogy én vagyok az első-mondta boldogan.
-De semmi olyat nem csinálok, amit nem szeretnél. Ezt tudnod kell. Ha le akarsz állítani, még megteheted, én megértem.
-Nem Rob, akarom! Szeretlek!
-Én is szeretlek! –viszonozta vallomásom.

Rob tovább folytatta, amit abba hagyott, és melltartóm kapcsához nyúlva hátam mögött kikapcsolta azt, majd lehúzta rólam, és ajkait egyből mellbimbóimra vetette, és kőkeményre szívogatta őket. Ismeretlen volt az érzés, de mégis jól esett. Ujjaival utána végig simított rajtuk, utána pedig áttért alulra. Kigombolta nadrágomat, és lassan lehúzta, és a vonalat a lábamon végig csókolta. A nadrágot ledobta a földre, és alulról indulva vissza, belső combomra apró puszikat hintett. Ujjait bugyim széléhez vezette, és azt is lehúzta, majd lábaim közé feküdt. Először ott is végigsimított ujjaival, majd éreztem, hogy az egyiket belém vezeti, amitől jóleső sóhaj hagyta el a számat. Nem gondoltam, hogy ez ilyen jó érzés lesz. Egyre gyorsabban kezdte el mozgatni az ujját, amitől én szaporábban is vettem a levegőt, majd egyszer csak a gerincem ívbe hajlott, és sikoltottam egy hatalmasat.

-Ahhh…. Rob….- kiáltottam hangosan a nevét.

Mostmár Rob is kezdte bontogatni a még rajtalévő nadrágját, majd ledobta azt is a földre az alsójával együtt végre megpillanthattam elég méretes szerszámát. Megfogta kezemet, és rávezette, én pedig rámarkoltam. Soha ezelőtt nem csináltam még ilyet, így nem is tudtam, mit csináljak, de valahogy ösztönösen jött a dolog. Feltérdeltem az ágyon, majd Rob-ot hanyatt döntöttem, majd fölé hajolva először kezemet húzogattam fel és le rajta, majd számmal is megérintettem. Hallottam, hogy már Rob is elég szaggatottam veszi a levegőt. A tetejét kezdtem el szopogatni, majd eltüntettem az egészet a számban. Az újabb ismeretlen érzés ez volt. Egyre gyorsabban mozgattam rajta számat, mikor megéreztem Rob magját a számba lövellni. Egy kissé furcsa volt így elsőre, de hát mindent elkell kezdeni egyszer. Hirtelen felrántott magához, és ajkaimra tapadt ismételten. Azután ismét végig döntött az ágyon, és felém tornyosulva óvatosan belém hatolt. Először elég fájdalmas érzés volt, de néhány másodperc után már nem éreztem semmit. Először lassan kezdett el mozogni, majd egyre gyorsabb tempóra váltott. Csípőmbe kapaszkodva hajtotta még jobban magát, mikor elért az első gyönyör, és fel-fel sikoltottam a gyönyörtől. Rob néhány másodperccel követett engem, és most tudatosult ezzel együtt bennem az is, hogy bizony a védekezésről megfeledkeztünk. És ezzel együtt egy kisebb pánik lett úrrá rajtam.

-A francba-morogta az orra alatt Rob.
-Elfelejtettünk…. –mondtam, de Rob közbeszólt.
-Védekezni, tudom, istenem, ne haragudj. Felelőtlen voltam.
-Holnap elmegyek a nőgyógyászomhoz, és majd iratok fel tablettát magamnak.
-Rendben. Remélem, nem késő.

Tudtam mire gondol Rob. Én sem szerettem volna ilyen fiatalon anya lenni. Majd pár évvel később, mikor már érettebbek leszünk.

-Nyugi. –simítottam végig az arcán. – Nem lesz semmi gond!- mondtam.

Rob még mindig bennem volt. Lábaimat derekára kulcsoltam, nehogy egy centivel is eltávolodhasson tőlem. Jó érzés volt, ahogy kitöltötte bensőmet. Ahogy egybe olvadtunk, mint egy kirakós. Felültem, és ismét végig döntöttem az ágyon, így muszáj volt kihúzódnia belőlem, de nem hagytam sokáig, ugyanis derekára ülve ismét magamba vezettem. Lassan kezdtem el mozogni rajta, közben körmeimmel hasának alját kaparásztam a jóleső érzésektől. 

8 megjegyzés:

  1. Szia baba!
    Hát... fogalmam sincs mit mondhatnék azon kívül hogy IMÁDOM :D
    hajnali kettő van és már gondolkodni sem bírok.
    Nagyon jó lett. Erre a fejezetre vártam már az első bejegyzés óta :D Megérte rá várni :D
    Puszi: Emma

    VálaszTörlés
  2. Jó volt olvasni!Ezt pont Kris valódi szülinapjára időzítetted? Várom a kövit!
    szia Dona

    VálaszTörlés
  3. na szép:D majd 9 hónap múlva jön a baba:D imádtam ezt a részt, végre jól összemelegedtek:D
    várom a folytatást!
    puszi

    VálaszTörlés
  4. erre a fejire vártam már mióta:D és nem csalódtam mert nagyon jó lett! izgatottan várom hogy lesz-e baba vagy sem:D
    puszi

    VálaszTörlés
  5. szia,
    kérlek, ne legyen még késő!!!
    nagyon rossz lenne, ha Kris ilyen fiatalon anyuka lenne...Amúgy nagyon tetszett. Mondjuk, lehetett volna részletesebben is, de a lényeg benne volt!
    Siess a kövivel!
    puszi:X:X:X

    VálaszTörlés
  6. Szia Bella!

    Húúú... ez aztán a rész! Nyugi "csukott szemmel olvastam,, :) Tök jó volt h Rob ennyire figyelmes volt! És hát remélem h nem lesz 9 hónap múlva baba, nem vok baba ellenes, de ők így annyira aranyosak! Olyan szuper h ilyen hamar tudtad hozni a frisst! Várom a kövit!
    Puszi
    Manó

    VálaszTörlés
  7. Szia! Ez igen,nagyon oda tetted. Megbocsájtva az előző függővég! Még úgy olvastam volna tovább.

    VálaszTörlés
  8. Szia Bella ! ez aztán feji lett jó volt olvasni csak egy kicsit rövid lett úgy hogy remélem még folytatod innen ahol abba hagytad . Szerintem mindegy hogy jön e baba vagy se szerintem te fantasztikusan meg fogod oldani nekünk meg öröm lesz olvasni!

    VálaszTörlés