2011. április 15., péntek

24.feji part 1

Sziasztok. Most nem fűznék hozzá semmit. Jó olvasást! És szomorú vagyok, mert nem lett meg a kért 10 komi, no de mindegy, azért még szeretlek titeket. Csak ha egyszer tudtok 20an is komizni, ha kérem, akkor most 10 komi meg se kottyant volna. Na de ez van. 
Puszi, Bella

24.fejezet/Part1

Kristen szemszög

Gyors tempóban lovagoltam rajta fel és le, mígnem újra elért volna minket a beteljesülés, vagyis engem még igen, de Rob hirtelen kirántotta magát belőlem, és hasamra lövellte magját. Legalább most elővigyázatosak voltunk. Lehajoltam hozzá egy csókért, amit hevesen viszonzott is. Hátamat simogatta közben, és derekamat megfogva átfordított, így ismét alulra kerültem. Rob egy pillanatra leszállt az ágyról, és kivett az éjjeliszekrényből egy csomagot, és kibontva felhúzta az óvszert egyből magára, és visszagördülve fölém ismét belém hatolt a ma este folyamán már sokadjára, de még mindig nem untam rá, sőt, újra és újra érezni akartam magamban. Most, hogy végre túlestem rajta, és azzal, akit mindennél jobban szeretek, boldog voltam. Na nem mintha  ez számított volna, és e nélkül nem lettem volna az, de örülök, hogy már testileg is így összepasszolunk. Úgy feküdtem az ágyon megint, mint aki nem is ezen a bolygón van, teljesen elveszve éreztem magam a hatások miatt. Erőtlenül gyűrtem magam alatt a lepedőt, miközben Rob mellettem kapaszkodott az ágytámlámba, és meg sem állt. Mikor ismét elértünk a csúcsra, Rob kihúzódott belőlem, és legördülve rólam a mellkasára vont, én pedig ráhajtottam a fejem, és még mindig szaggatottam vettem a levegőt .Ahogyan ő is. Mikor végre mindketten lenyugodtunk, Rob elkezdett alakzatokat rajzolni az ujjával a hátamra, amitől végig libabőrös lett a hátam. Lassan elszenderedtem Rob-on.

Robert szemszög

Nem gondoltam, hogy ilyen csodálatos lesz ez a dolog Kristennel. És még boldogabb voltam, hogy én voltam neki az első. Bár ezt nem tudom honnan, de éreztem. De viszont kicsit megrémisztett, hogy elfelejtettük az elején az óvszert, remélem, még nem késő. Nem azt mondom, hogy nem szeretnék gyereket, de még nem most. Nem jött el az ideje. Figyeltem, ahogy már Kristen szuszogott a mellkasomon. Olyan aranyos volt. És ahogy visszaidéztem magamban a nyögéseit, és amikor általam jutott a csúcsra, az elmondhatatlan. Én éreztem magam a világ legboldogabb emberének. Ha most meghallana valaki, tuti nyálasnak gondolna. Nem is voltam én ilyen ezelőtt. Erre jön ő, és felfordítja a világomat, és teljesen mást gondolok mostmár az életről. Lassacskán ezen gondolkodva engem is elnyomott az álom, de előtte még gyorsan betakartam magunkat, nehogy Kristen megfázzon.

Reggel, mikor felébredtem, édesem még mindig ugyanúgy feküdt rajtam, ahogy este. Édesen szuszogott a mellkasomon, én pedig ujjammal végigsimítottam haján, de úgy, hogy ne ébredjen fel. Azután a gerince vonalán, és ugyanígy vissza. Erre már elkezdett mozgolódni, és kinyitotta szemeit, azután pedig felnézett rám, és hatalmas mosoly terült el az arcán.

(Folytatás holnap………….)

11 megjegyzés:

  1. Jaj, ne csináld már! Ne legyen már túl késő! Ez annyira szívás lenne! Alig várom, hogy hozd a második részét!
    Nagyon tetszik ahogy írsz!
    puszi:X:X:X

    VálaszTörlés
  2. Tetszik,hogy ilyen boldogok!Rob gondolatait nagyon bírtam.Remélem azért kris eljut addig a nőgyógyászig,végülis 72 óráig csak nem lesznek ágyban.még korai lenne a gyerek minden szempontból.
    várom a kövit!
    szia dona

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett
    most nagyon boldogok együtt,de gondolom nem mostanában lesz vége a töridnek úgyhogy lesznek még szomorú pillanatok:(
    már alig várom a kövi fejit

    VálaszTörlés
  4. Ez csak az első rész?Ez is nagyon bejött!Imádnivalóak együtt! Ugye ma kapjuk a kövit?
    csaó Marie

    VálaszTörlés
  5. Szia Bella!

    Hát Kristen belejött rendesen! :) Jó rész lett, csak kár h ilyen rövid, de várom a kövit!
    Rem nem lesz még gyerekük, az akkora szívás lenne! Hajrá Bella! Várom az újat! :)
    Puszi
    Manó

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Végre együtt és boldogok!Én is remélem nem hozod még nekik össze a babát,még nagyon korai lenne.Kris meg csak becélozza vagy 2 napon belül a nőgyógyit... Nagyon tetszett!
    Következő?Ma?Jó lenne!
    Hali Szofi

    VálaszTörlés
  7. Szia! Nagyon jó kis feji lett. Kris teljesen oda van Robciért/ naná hálószobai trükkjei nem semmik!/Jó volna mindennap olvasni a töridet, nem baj ha rövidek is!

    VálaszTörlés
  8. Ez is nagyon jó kis rész lett!Nagyon boldogok együtt!És Rob érzéseit is teljesen megváltoztatta kris.Nagyon kíváncsi vagyok a kövire!
    Szia Petra

    VálaszTörlés
  9. Imádom olvasni,ahogy erről a szenvedélyes,szerelmes és mégis gyöngéd éjszakájukról írsz,na meg az érzéseik!
    Várom a következő részt!
    csaó Helga

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett! Imádom!
    Kris rendesen belejött a dologba, mondjuk egy ilyen pasi mellett nem nehéz. Gondolom nem hozod össze nekik a babát mert az még korai lenne. Majd a 100 rész felé ráér! XD :D
    Nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  11. ÁÁÁÁ OMG: Imádom kérem a folytatást. Jó alapos és részletes volt. Puszi Viky

    VálaszTörlés