2011. május 4., szerda

25.fejezet/1

Sziasztok! Most hozom nektek a 25.fejezetet, bár megint kicsit megkésve, de ez most még csak part 1, a part 2-őt pedig még ma később felteszem, csak nekem még kell csinálnom egy prezentációt itt közben, bár ez nem ide tartozik, de közben azt is csinálom, és nincs időm a kettőre egyszerre, így ha azzal végeztem, megírom a part 2őt, és még ma este felteszem! Köszönöm ismét a nem várt 10 komit.. Ne váljatok meg a jó szokásotoktól :D
Jó olvasást!
Puszi, Bella

25.fejezet

Kristen szemszög

Rob felrohant velem az ölében a lépcsőn, és belökve a hálószoba ajtót derekamnál fogva ledobott az ágyra. Tetszett, hogy ennyire vad lett hirtelen, így én sem tétlenkedtem, pólójánál fogva rántottam vissza magamhoz, és egyből ajkait kerestem fel enyéimmel, majd nyelvemmel bebocsájtást kértem szájába, és vadul faltuk egymás ajkait. Ám ebben a pillanatban valami megzavart minket, amit most a pokolra kívántam volna. Piruló arccal hajoltam el Robtól.

-Hozok neked valami reggelit. –mondta Rob, a hasam hangos korgása után.
-Ne haragudj! És köszönöm. De lemegyek veled. Nem kell felhoznod.
-Maradj itt! –parancsolt rám, én pedig kénytelen voltam szót fogadni neki.

Amint ott hagyott, én addig megszabadultam a felesleges ruhadaraboktól, és csak a fehérneműt hagytam magamon, majd végignyújtóztam az ágyon, és úgy vártam Rob-ot.

Rob szemszög

Amikor Kristen elment, egész végig azon izgultam itthon, hogy vajon milyen eredményekkel jön haza. Nem mentem vele, mert tudtam, ha mindketten csak ott halálra izguljuk magunkat, attól csak mindketten idegesebbek leszünk. Még visszaaludtam egy 1,5 órát, utána pedig kikeltem, és kikeltem az ágyból, és vártam, hogy Kristen vissza jöjjön. Ígyis alig bírtam nyitva tartani a szememet, a kávét is alig bírtam feltenni főni. Rá is borultam az asztalra, és el is aludtam, mert már csak azt hallottam, hogy Kristen megjött. Azonnal kérdeztem is tőle, hogy mi volt, de ő még húzta is az agyamat vele, míg végül kibökte, hogy még nincs veszély. Ezt letudtuk, én pedig rögtön el is indultam kedvesem felé, majd ő a falig hátrálva előlem, Megcsókoltam, és feneke alá nyúlva emeltem fel, ő pedig lábait derekamra fonta, így még jobban magához szorítva már tettre kész vágyamat, amit így már ő is érzett. Felsétáltam vele a lépcsőn, közben egy milliméterre se engedtem messzebb magamról, majd mikor beértünk a hálóba, le dobtam az ágyra, és ő pedig pólóm után nyúlva rántott vissza, és tapadt ajkaimra. Ám ekkor hasa korogni kezdett, így én hülye, mert eszembe jutott, hogy csak így letámadtam, és nem kérdeztem meg, hogy éhes e.

Lerohantam a konyhába, és nem sok mindent találtam a konyhában, csak tojást a hűtőben, így kivettem 4 db-ot, és elővettem egy serpenyőt, majd olajt öntve vele beletettem a tojásokat, és amíg az ott sült, addig főztem egy kávét. Majd kirohantam az utcára, és a ház előtt lévő bokorról téptem egy szál virágot, majd bent mindent egy tálcára pakolva felsiettem fele kedvesemhez, ám amikor beléptem az ajtón, majdnem eldobtam a tálcát, mert ugyanis amikor rápillantottam Krisre, azt hittem, ott mentem leteperem. Csak egy szál fehérnemű volt rajta, semmi más, és ott feküdt végig az ágyon. 

6 megjegyzés:

  1. Szia Bella!

    Tök jó lett! Kíváncsi vagyok a második részére is! Örülök h végül nem lett semmi köztük, és hát Rob... kiment szedni egy szál virágot egyem a szívét! Drukkolok neked az érettségire is!
    Puszi
    Manó

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett. Nagyon kíváncsi vagyok a következő részre. Olyan ciki lehetett Krisnek hogy elkezdett korogni a gyomra... De Rob meg olyan aranyos hogy felvitte neki a reggelit és még virágot is tett mellé:D
    Katta

    VálaszTörlés
  3. Szia! Olyan jó volt. Az a fránya éhség:@ Olyan rosszkor korgott Kris gyomra... Pedig úgy vágytam most egy khm... részt:D
    Remélem összegyűlik a komi.

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Tetszik a történet, és nagyon várom a folytatást!!!!

    MaryAnn

    VálaszTörlés
  5. szia! tetszik amit írsz. Várom a folytatást.
    Kata

    VálaszTörlés
  6. szia
    wááá ez nagyon jó lett!!!
    várom Rob hogyan fogja letámadni Krist :PPP
    kövit...kövit...kövit...kövit...kövit fejezetet!!
    puszi ^^

    VálaszTörlés