2011. május 5., csütörtök

25.fejezet/2

Sziasztok! 
Köszönöm az 5 komit ismét :) Egy pöppet csúsztatok, de egyszer az én jószívem fog a sírba vinni, amilyen kedves vagyok XD :D na de visszaterelve a szót a frissre. Jó olvasást!
Puszi, Bella

25.fejezet/2

Rob szemszög

Besétáltam, és a tálcával a kezemben leültem szerelmem mellé, aki egyből feltérdelve jött hozzám közelebb, és hátulról a nyakamba harapott, de csak éppen hogy. Hátrafordítottam a fejem, hogy megtudjam csókolni, és közben a tálcát letéve az ágyra, mielőtt elejtem, rántottam az ölembe Kristent, aki rossz kislány módjára szépen hozzá dörgölődzött éledező férfiasságomhoz, mire ő is és én is felnyögtünk. Attól függetlenül, hogy még csak most volt először férfival, azaz velem, egész jól csinálja a dolgokat. Bár nem panaszkodom. Derekánál megragadva nyomtam az ágyra, és fölé tornyosulva borítottam be mindenhol, ahol szabad bőrfelület volt. De hiába kívántam már meg ismét, gondolnom kell arra, hogy éhes.

-Na nézd mit hoztam neked-mutattam a tálcára, miután lemásztam Krisről, ő pedig felült, és az ölébe húzta a tálcát.
-Hm.. nagyon jól néz ki… és a virág. Köszönöm, annyira édes vagy. –mondta Kris, majd nyomott egy puszit az arcomra, és kezébe véve a villát falatozni kezdett.

Közben egyszer-egyszer a szám felé kanyarította a villát, és így ketten ettük meg a reggelit. Bár most sem panaszkodtam. Majd miután végeztünk, Kristen lehajtotta a kávét is, én pedig kikapva a kezéből a tálcát száguldottam le a konyhába, majd ugyanígy vissza. Kristen kinyújtotta értem a kezét, én pedig nem voltam rest odamenni, lerántott maga mellé az ágyra, és derekamra ült.

-Rossz kisfiú voltál? –kérdezte
-Mire készülsz?-kérdeztem elfúlt hangom, miközben folyamatos csípő körzésekkel mozgott rajtam, amivel kezdett az őrületbe kergetni.
-Az meglepetés. Légy jó fiú, és akkor megtudod.

Nem tudom, honnan jött ez a kis játék, de minden esetre élveztem.

Kristen szemszög


Miután befejeztem a reggelit Robbal karöltve, amíg leszáguldott, eszembe ötlött, hogy játszadozzunk egy kicsit. Sosem csináltam még ilyet, de az ösztöneimre hagyatkozva belevágtam. Amint visszaért, lehúztam az ágyra, és csípőjére ülve kezdtem el izgatni, miközben hangomat megtalálva kezdtem bele a játékba. Csak egy ing volt rajta, amit egyszerűen kigomboltam, majd széttárva rajta ajkaimmal végig csókoltam egész felső testét, le indulva egészen a hasa aljáig, és ugyanígy vissza is. Vissza érve le, kezemmel kigomboltam nadrágját, és lehúztam róla, majd kibújtatva boxeréből már eléggé meredező férfiasságát egyből kezembe véve kezdtem még jobban kényeztetni. Lehajolva egyből számba vettem, és heves iramban kezdtem rajta mozgatni a szám, fel és le, majd nyelvemmel is besegítve az édes kínzásba. Rob elfúló hangokkal próbálta tudtomra adni tetszését, és alig bírta kinyögni, hogy hagyjam abba, mert nem bírja, de nem figyeltem rá, hanem tovább folytattam, amit elkezdtem. Akciómnak meg is lett a gyümölcse, ugyanis már csak azt éreztem, hogy Rob élvezetének nedvei a számba lövellnek, én pedig egyből odahajoltam hozzá egy csókra, majd amilyen gyorsan végeztem, ő olyan gyorsan gyűrt maga alá, hogy már csak azt érzékeltem, hogy magára húz. Egyszerre nyögtünk föl az ismerős érzésektől, és mikor végre újra egyek voltunk, megállásra kényszerítettem, hogy most az óvszerről ne feledkezzünk meg, így gyorsan kivett egyet a csomagból, magára húzta, és ismét belém temetkezett. Heves lökésekkel hajtott minket a csúcs felé, ami nem is olyan soká el is jött. Még legalább háromszor értük el a célt, mire pihegve feküdtem a mellkasára, ugyanis időközben fölülre kerültem. Nagy nehezen sikerült szabályoznom a levegő vételt, és miután sikerült a hangomat is megtalálni, kimondtam Robnak a legszebb a szót a világon.

-Szeretlek –mondtam.
-Én is szeretlek, mindennél jobban. –viszonozta vallomásom, majd egy csókkal meg is pecsételte.

Vagy órákat feküdhettünk így, egymást ölelve, már nem is tudom, de nagyon jó érzés volt így, a karjaiban feküdni. Itt biztonságban éreztem magam. Ha vele voltam, nem féltem semmitől sem. Nem tudom, mire föl érdemeltem ki őt magamnak, pont én, aki egy egyszerű lány vagyok csak. 100 és 100 másik bombázó nőt megkaphatna magának, akit csak akar.

-Ne beszélj hülyeségeket, én csak téged szeretlek. És minden vagy, csak nem egyszerű. – mondta Rob, majd rájöttem, hogy hangosan gondolkodtam az imént. 

5 megjegyzés:

  1. Szia Bella!

    Olyan szuper h mindig hozod a frisst! Sztem ez tök jó! :) Jó volt, aranyos volt ez a rész is! De a legjobb a vége volt, mikor Kris hangosan gondolkozott, aranyosak vooltak!
    Puszi
    Manó

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Tök jó lett a fejezet! Főleg a vége tetszett mikor Kris hangosan gondolkozott. :)
    Rob nagyon aranyos volt ahogy megnyugtatta Krist hogy csak őt szereti! :)
    Várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a reggeli!Meg kris,ahogy csábít,tüneményes páros!Kris aranyos volt,ahogy kimondta a kétségeit,és Rob válasza.....isteni pasi mindenféle értelemben....
    szia Dona

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon bejött ez a kis szenvedélyes reggeli!Kris,hogy őrületbe kergette már Robot...Iszonyat bírtam őket!
    csaó Marie

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nekem nagyon tetszet ez a fejezet. Aranyos volt mikor kiderült hogy Kris hangosan is kimondta gondolatait.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés