2011. március 18., péntek

19.fejezet/részlet

Sziasztok! Ne haragudjatok, de ma csak egy kis részletet tudok hozni nektek, mert nem úgy sikerült a feji, ahogy kellett volna, és sokáig tartana kijavítani ma. De egy kis függővéggel megspékelve, hogy tudjatok izgulni, hogy mi lesz :P Jó olvasást!
Puszi, Bella

19.fejezet/részlet

Kristen szemszög

Kiléptem az ajtón, és elindultam az úton Rob háza felé. Tudom, hogy ez milyen őrült ötlet,hogy éjnek évadján átmegyek hozzá, de most rá volt szükségem. Remélem, nem fog megharagudni érte. Megnyomtam a csengőt, de nem jött senki. Utáltam magam, amiért idejövök, és felébresztem. Megnyomtam mégegyszer a csengőt, de még most sem jött senki. Hát, ez az én szerencsém. Biztos ilyen mélyen alszik, és nem hallja a csengőt. El is indultam volna vissza, ám ekkor nyílt az ajtó, és Rob lépett ki rajta kótyagos fejjel.

-Kristen. Mi a baj?-sietett oda hozzám egyből.
-Semmi, csak volt egy rémálmom, és nem merek elaludni. Sehogysem tudok. Ne haragudj, hogy felébresztettelek. Csak rád volt ebben a pillanatban szükségem.
-Ugyan, ne hülyéskedj. Tudod, hogy ide bármikor átjöhetsz. Akármikor.-mondta, és magához húzott.
-Annyira szeretlek.
-Én is téged. –mondta
-Gyere, menjünk be.

Magával húzott be a házba. Ledobtam a táskám a nappaliba, és fel is mentünk a hálóba. Rob ledöntött az ágyra, és ajkait enyémekre tapasztotta. Ujjait végighúzta az oldalam mentén, én pedig dereka köré csavartam lábaimat, és meg is éreztem hasamnak nyomódni vágyát. 

5 megjegyzés:

  1. Jó lett ez a kis részlet!
    Főleg a vége! :P
    Kíváncsi vagyok milyen lesz a folytatás, jó, gondolom nem lesz szex mert az még korai de egy kis simogatás, kényeztetés az még belefér.
    Már nagyon várom a hogy az egész fejit elolvashassam! :)

    VálaszTörlés
  2. na ne már!
    ennyi???
    csak ennyi???
    siess a kövivel, mert én megveszek.
    Ja és bocs, hogy nem írtam komikat, de elromlott a gépem.
    puszi:X:X:X

    VálaszTörlés
  3. Szia! Jóóóóóóóóóó ez a kis fejike! Szerintem Robci sem bánja h Kris felzavarta az éjjel. Most kap Kris olyan nyugtatót h nem lesz több rémálma.:D Siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia!!
    Most kíváncsivá tettél h mi lesz a folytatása. Várom a teljes fejezetet.
    Pussy
    Bettina

    VálaszTörlés
  5. Ez aranyos,hogy átmegy Robhoz,ő meg hogy örül neki,megjelent álmai megtestesítője.Ezzel csak kíváncsibbá tettél.Ugye ma lesz egész fejezet?

    VálaszTörlés