2011. február 23., szerda

7.fejezet

Sziasztok! Azthiszem a vélemények alapján lesz mindennap friss. És a komihatár pedig 5 db komi lesz. Mostmár a névtelenek is tudnak írni, mert megcsináltam. Jó olvasást!
Puszi, Bella

7.fejezet

Kristen szemszög:

Feltámolyogtam a szobámba, még senki nem volt itthon. Még mindig bizsergett az arcom. Én nem akarom ezt. Kezdtem el magammal veszekedni. Csak az ágyába akar csalni. Elég jól kiismertem már. Nem szabad engednem neki. Csak barátok. Csak barátok. Csak barátok. Csak ez járt a fejemben.  Megírtam a leckémet, átnéztem a holnapi anyagot, aztán ismét kivonultam a kertbe, mint a múltkor, és belemásztam a medencébe. Jó érzés volt ez a nagy melegben. Több órát is benne lehettem a vízben, mert már csak arra eszméltem, hogy kezd sötétedni. Kiszálltam a medencéből, és még mindig nagyon jó idő volt. Megtörölköztem, vacsoráztam, közben már anyám is hazaért. Épp a kenyeremet kentem meg vajjal.

-Na milyen a suli? Sikerült már beilleszkedned? Vannak helyes fiúk?-kérdezte anyám
-Hát, a suli,jó, csak néha nagyon unalmas az anyag. És igen, nagyjából már sikerült. Hát, van egy pár, de ők azok, akiket lehetetlen megkörnyékezni. Vagyis az olyanok, akiknél nekem semmi esélyem nincs- itt sóhajtottam egy nagyot.
-Ugyan, ne butáskodj! Te gyönyörű vagy. Bárki szívesen lenne a barátod. Hidd el nekem! Csak még nem sikerült megtalálni a nagy Ő-t
-Hát, ha te mondod anya-eleresztettem egy mosolyt.

Azt imádtam anyámban, hogy az ilyen helyzeteket mindig olyan jól megtudtuk beszélni egymással. Leültem, és az időközben befejezett szendvicsemet kezdtem el enni. Mikor azt befejeztem, felálltam, elköszöntem anyámtől, majd felmentem a szobámba. A további  napok a suliban ugyanolyan unalmasan teltek, de végre eljött a hétvége. A csajokkal megbeszéltük, hogy este elmegyünk bulizni. Bár én nem voltam az a bulizós típus, de jól tudtam magam érezni. Este kilenckor találkozom a lányokkal a klubban. Elmondták a pontos címet, hogy hol van, és gyalog nem volt olyan messze. Elkezdtem készülődni, mert már 8 óra volt. Azt mondták, hogy csípjem ki magam. Volt 1-2 nőiesebb göncöm a szekrényemben, de nem tudtam,felvegyem, ne vegyem. Végül úgy döntöttem, egyszer kicsíphetem magam. Egy fehér térd fölé érő ruhát választottam, és hozzá egy fekete magassarkút. Nagyon nehezen döntöttem emellett a cipő mellet, mert volt vagy 10 centis sarka, de nem érdekelt. Egyszer kibírom. Felöltöztem, kentem magamra egy kis sminket, a hajamat kivasaltam. Elővettem egy kisebb táskát, amibe belepakoltam a szükséges dolgokat, és elindultam.

-Hová készülsz?-állított meg anyám a lépcső alján.
-A lányokkal bulizni. De ígérem, hamar hazaérek.
-Rendben,menjél csak, de vigyázz magadra!
-Vigyázok- azzal adtam egy puszit anyám arcára, majd kiléptem az ajtón.

Még világos volt, és könnyen oda is találtam a klubba, bár a magassarkúban kissé nehézkesen lépkedtem. A lányok már itt voltak, és az egyik boxban ültek .Odamentem hozzájuk, és leültem Ashley mellé. Kértünk 1-1 koktélt, és beszélgettünk. Már a harmadik koktélt ittuk, bár én nem igazán szoktam alkoholt inni, bár ez jólesett, de még nem éreztem semmilyen hatását. Felálltam, és kimentem a mosdóba. Viszont amikor jöttem kifelé, valaki elkapta a karomat, és a falhoz préselt. Nem láttam a sötétben, de tudtam, hogy nem ismerem, és erősen pia szaga volt az illetőnek. Derekát szorosan nekem préselte, így megéreztem hasam aljánál vágyát.

-Engedjen el!- mondtam neki
-Maradj nyugton, élvezni fogod.-suttogta fülembe

Megpróbáltam ellökni magamtól, de túl erős volt. Senki nem volt,akitől segítséget tudtam volna kérni. Hát persze, hogy ilyenkor senki nincs. Nyakamat kezdte csókolni, én pedig próbáltam a mellkasánál fogva távol tolni magamtól. Még mindig túl erősen tartott. Már a sírógörcs kerülgetett, és egy jól irányzott térd rúgással telibe találtam a középpontját. Ő pedig elhátrált a szemben lévő falig, és magához szorította a kezét. Én pedig ebben a pillanatban kezdtem el futni kifelé, és nem vissza a lányokhoz, hanem ki az ajtón. Ő pedig utánam.

-Állj meg ribanc!

Én pedig nem álltam meg, hanem egyenesen kirohantam az ajtón. És valakibe belefutottam, és amikor felnéztem rá, láttam, hogy Rob volt az. Az ismeretlen férfit még láttam, hogy kifelé tart, de nem volt olyan gyors, gondolom a sok piától.

-Kérlek segíts!-mondtam neki, de a hangom nagyon remegett.
-Mi történt?
-Valami örült, részeg pasas rámmászott a mosdó előtt, és megakart erőszakolni, és nem akart elengedni, és….. kérlek segíts.- Mostmár a könnyek csurogtak végig az arcomon, és egész testemben remegtem.
-Ne félj-ölelt szorosan magához, és jó érzés volt belesimulni a karjaimba.
-Mostmár nem fog bántani.

A férfi most jött ki az ajtón.

-Ide gyere ribanc- azzal elindult felém, vagyis felénk.

Rob elengedett, majd elém állt.

-Vagy elkotródsz innen, vagy hívom a rendőröket!
-Mégis ki vagy te?
-A barátja, szóval ha nem hagyod békén, velem gyűlik meg a bajod!

A barátja. Ez  a szó visszhangzott a fejemben. És amikor a védelmemre kelt. Nagyon jól esett. És pont tőle nem számítottam erre.

A pasi fogta magát, és visszament be a klubba.

-Köszönöm!!
-Igazán nincsmit- mosolygott rám ismét.
-Mostmárjól vagy?
-Igen! Mostmár lenyugodtam.
-Akkor jó. Visszajössz még?
-Igen, bent vannak a lányok, csak nem találtam más utat, hogy hová menjek.
-Gyere, menjünk- kinyitotta nekem az ajtót, és bementünk.

A csajokhoz mentünk vissza, akik meglepődtek,amikor meglátták mögöttem Rob-ot.

-Merre jártál ilyen sokáig?
-Csak valami őrült letámadott a mosdónál, és Rob segített elüldözni
-Oh, a megmentő. De jézusom, ugye jól vagy?
-Igen, persze, minden rendben.
-Nem ülsz ide hozzánk Rob?
-De,csak hozok valami piát.

Leültem vissza Ashley mellé, és a csajok Rob-ról kezdtek dumálni, és egyből kombinálni kezdték a dolgokat, én pedig mondtam nekik,hogy mennyire bolondok is.
Rob visszaért egy üveg sörrel a kezében, és leült mellém, mivel már csak ott volt még hely. 

9 megjegyzés:

  1. Rob a megmentő!Kris kezd benne megbízni!Remélem Rob legalább kap Kristől esélyt és jót buliznak!

    VálaszTörlés
  2. Tök jó lett a fejezet!
    Rob a megmentő. Lassan Kris is rájön hogy bele szerelmesedet Robba. Nagyon várom a kövit!

    VálaszTörlés
  3. szia!
    Nagyon jó lett!És alig várom a kövit remélem alakulni fog köztük a dolog hamarosan.
    Ági

    VálaszTörlés
  4. Szia! Most csatlakozom én is a kommentelök közé. Izgalmasnak tünik, kiváncsian várom a kövit.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszett:) Csodálom, hogy Kris egyáltalán tudott futni ezekkel a magas sarkakkal:)
    Remélem kap egy esélyt Rob és jól fog alakulni az estéjük:)
    Várom a kövit:D
    Judit

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett
    kíváncsi vok h fog alakulni az este
    már alig várom a kövi fejit

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    NAgyon tetszett!
    Rob a megmentő!
    Siess a kövivel.
    Puszi:Dóry

    VálaszTörlés
  8. Szia,
    Azta, tök jó lett a feji.
    És nagyon örülök, hogy minden nap lesz friss.
    Hidd el én mindig fogok írni komit.
    Puszi:*:X:X:X:*:*:*

    VálaszTörlés
  9. Sya!!!!!!!!!!
    ,,a barátj'' szép is lenne ha MÁR az lenne!!! Najó viccvolt jó ez így a bonyodalmokkal! Az a részeg disznó fúj undorító!!!!!! De a fejezet az jó!!!!! :*

    VálaszTörlés